Doofenshmirtz 2009.08.17. 21:20

blog

Adjon ördög! Ha már beugrottál, akkor elmesélem a Blog-inátor történetét!
Igazi barátaim sose voltak... Nem mesélhettem senkinek a találmányaimról, az ötleteimről, a történeteimről, barátnőimről. Nah jó, igazság szerint sose volt barátnőm, de ha lett volna barátnőm, és lettek volna igazi barátaim, meséltem volna!
Sokféle módszerrel próbálkoztam barátok keresésével. Előrször újságokba hírdettem, de ott folyton átvertek. Aztán fiatal koromban jártam különböző klubbokba, próbáltam ott is ismerkedni, de mindenki átvert! Pórbálkoztam még máshol is, de bárhol próbálkoztam átvertek! Végül amikor betört kis országunkba az internet, akkor betört az én orrom is, valaki megütött az utcán, ott is csak barátkozni akartam! Nos, az interneten finirétes4427 néven váltam ismerté, hehe az is vicces történet volt. Regisztrálni akartam, de akkor már minden jó név foglalt volt. Ránéztem az egyik sütemény receptemre, amit én anno a nagymamámtól kaptam, pont akkor amikor... na várjatok csak, mit is akartam én ebből kihozni? Már nem tudom. Nah mindegy. Szóval, úgy gondoltam az interneten én lehetek az ász, de ott se akadtam rá életem párjára. Így hát most ezzel a bloginátorral próbálkozom, hátha elolvassa egy magányos tudóshölgy akinek tetszem, és vágyna társaságomra. Itt olvashattok rólam érdekes-humoros-tragikus-komitragikus-félelmetes-akciókkal teli-humoros akciós-ismeret terjesztő- őőő mi van még, nem tom-szóval ilyesmi történeteket, no és sütemény recepteket, igen a Doofenshmirtz család híres sütemény sütő család, nem gondoljátok, hogy sok itt a vessző és a szó ismétlés? Talán, no de sebaj, mi Doofenshmirtzek ebben is jók vagyunk!
Hogy ne szaporítsam tovább a szót, hmm nem is rossz ötlet, szó.-szaporinátor! Szóval, hogy ne szaporítsam tovább a szót, nézelődjetek, olvasgassatok, és persze barátkozzatok velem! Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr501316174

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sitio de visita 2018.06.29. 12:35:02

A GPS navigáció egyik alap eszköze - Garmin Nüvi 760 - GPS Navigátor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása