Doofenshmirtz 2009.08.17. 21:20

Doof

Dr. Heinz Doofenshmirtz, más ismertebb neveimen csak Dr. D. vagy Doof, ha így jobban tetszik. Egy őrült tudós vagyok, 45 éves, a Doofenshmirtz Gonosz Rt. vállalat feje, melynek egyedülálló, saját csengése van; szabadalmazott Doof gyártmány. Minden barátom azt mondja, hogy bogaras vagyok, pedig nincs is bogaram. Gonosz vagyok! Tri-State területén lakom, és mindig valami új találmányommal akarom lenyűgözni az ottani embereket, de ezt persze Kacsacsőrű Kerry mindig megakadályozza...
De most inkább foglalkozzunk velem egy kicsit. Bemutatom az életem, eddigi nagyszerű találmányaim és az énekesi karrierembe is betekintést nyerhetsz! Naa? Még mindig olyan gonosz vagyok?!


életem meghatározó eseményei

 születésem

 

találmányaim

 Óriás Mágnes és a Nagy Mágneses Erőtér

 

egyedi Doofdalok

 Doofenshmirtz song 1
Doofenshmirtz song 2
Doofania himnusza
Doofania himnusza - new version
Bámul majd a professzor..
Kerry nélkül
Gonosz szörnyeteg
Gonosz lány és egy Gonosz srác

 

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr11316176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása