Doofenshmirtz 2009.08.18. 17:30

végzetem

Úgy ám! Van egy végzetem: Kacsacsőrű Kerry. Ő egy emlős, egy kacsacsőrű, egy átkozott kacsacsőrű! Mindennapi életet él egy kedves kis családnál, megjátsza magát előttük, közben mindig azon ügyeskedik, hogy az én gonosz terveimet meghiúsítsa. Tulajdonképpen nem tudom, hogy hogyan is működik az a szervezet, de biztosan nagyon bonyolult! Ennek az emlősnek a főnöke Monogram, ő buktat mindig le engem, még akkor is, amikor nem csinálok semmit, de tényleg semmit!
Kacsacsőrű Kerry úgy tudom, hogy a Flynn-család buta háziállata, aki nagyon jól játsza a szerepét, mert olyan egy ostoba állat! Van egy kis kalapkája, az az ő egyenruhája. Most mondjátok meg, hát nem nevetséges? Egy emlős, mint titkos ügynök? Nevetés tárgya az egész. A kis komisz nagyon sok képességgel rendelkezik, amivel mindig legyőz engem! Állandóan megfogja az orromat, és mindig megüt a farkával! Utána úgy szokott bizseregni a lábam, hogy több napig jeges húsokkal kezelem! Meg még ki tudja, hogy mennyi szörnyűségre képes ez a kis ártatlannak tűnő kacsacsőrű emlős?!
Oh bizony, emlékszem a napra, amikor megismertem őt. Éppen fényképezkedni indultam, amikor észrevettem, hogy valaki követ, ő volt az! A végzetem. Olykor a hasznomra tudom fordítani, a balek segít nekem, például a kislányom szülinapi bulijait megszervezni, vagy bevásárolni, és ehhez hasonló apróságok..
Tudjátok, nem hittem volna, hogy valaha is ezt fogom mondani, de az életem részévé vált, de ettől még soha sem fog nekem hiányozni!

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr671320093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása