Doofenshmirtz 2009.08.18. 17:33

Roger

Az öcsém, Roger... ki nem állhatom! Tri-State területén kizárólag csak egy Doofenshmirtznek van hely, és az én vagyok! A szüleim kezdettől fogva imádják, pedig fiúnak született, ők pedig lányt akartak! Ezért hordtam azokat a ruhákat az iskolában, amiket az anyám kötött, midnenki kinevetett és gunyolódott rajtam! Féltékenységem mindig meg volt, tulajdonképpen ezért is építettem Doofaniát, hiszen ott ÉN vagyok az első, meg aztán az a legjobb menedék! Ráadásul megkapta Denville kulcsát is, melyet személyesen a polgármester nyújtott át neki, pedig olyan egy pojáca! És még a vigyora is... áh, mi lenne, ha ennyivel beérnétek?

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr661320099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása