Doofenshmirtz 2009.08.18. 17:29

stílusom

Mit is mondhatnék? Színes egyéniség vagyok. Különös, tudom, de még a tudósok is tudnak divatosan öltözni, vagy inkább kínosan? Erről inkább nem beszélek. Ha jól tudom, akkor a ruhatáramra vagytok kíváncsiak, igaz? Nos, általában egy sötét nadrágot viselek, egy fekete pólóval, melyre húzok egy fehér kabátot, tudjátok, ami a tudósoknak van! Amióta kitaláltam a zörosszt, azóta olyan pólóm is van ám! Ezenkívül, amikor kimegyek a wc-re, akkor átöltözöm, levetkőzöm alsógatyára és felhúzok a lábamra egy görkorit, elfésülöm a hajam, hogy úgy tűnjön, hogy még mindig olyan fiatal vagyok. Amúgy nagyon kényelmes viselet, és a szomszéd házban mindig visonganak, ha meglátnak az ablakban, biztosan nagyon tetszem nekik! Amikor balettozom, akkor egy fehér nadrág és zöld trikó van rajtam, illetve lila lábszárvédő, nagyon kényelmes viselet! Nyáron egy szál alsóban lógok a függőágyamban. Télen pedig magamra húzom a lila kabátom! Nagyon jó puha, és meleg. Mindig úgy szoktam fázni! Oh, ezeken kívül még van egy-két viseletem, például, amikor tiroli nadrágot húzok, vagy, amikor a zoknikból összevart jelmezemet veszem fel, illetve, amikor áldozata lettem az axelerátor-inátoromnak, és öregként egy szál alsógatyában és zokniban ácsorgok. Bizony, sok formám van, de mindegyikben ugyanolyan gonosz vagyok! Nézzétek meg képeken is!

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr481320091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása