Egy újabb zseniális találmányomról van szó! A minap épp hagymát szeleteltem az ebédhez, csak hogy a hagyma nagyon csípte a szemem és ettől könnyezett, aminek következtében néha meg akartam törölni, a gond csak az volt, hogy a hagymás kezemmel nyúltam a szemebe, amitől csak mégjobban könnyezett; erről eszembe jut egy történet is! Amikor még egész kis gyerek voltam, egyszer odamentem a mamámhoz, és kértem tőle egy szendvicset, ugyanis éhes voltam, de ő csak egy cipőpasztát adott, így azzal kellett valamit kezdenem! Zseniális feltátló agyam már akkor is megvolt, így hát a cipőkrém, egy rongy és némi alkatrész segítségével megalkottam a cipőfényezőinátort! És hogy ez a történet, most hogyan illik ide? Hát abszuldt sehogy, de az mindegy. Szóval a találmányom! Ez a találmány, egy olyan rádiógamma sugarat bocsájt ki, ami megakadályozza, hogy a hagyma csípje az emberi szemet! És egyszerű is kezelni, mindössze használat elött 12 órával be kell dugni a konnektorba, és hagyni kell amíg föltöltődik! Mellékhatásai vannak persze, mint hajhullás, pofaszakáll, nagy orr, kócos haj, de ez mellékes (ezért is mellékhatás)!

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr831335350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gonoszcsajszi 2010.08.08. 06:16:18

bárcsak az ördögi inátornak a tervrajza is fenn lenne!
süti beállítások módosítása