Gondolom tudjátok milyen érzés, amikor az ember fia takarítás közben rátalál a régebbi találmányaira. Bizony, kedves olvasók, nekem is kicsordul a könnyem, akár csak akkor, amikor a havi villanyszámla megjön! Szóval, az jutott nekem eszembe, hogy ez a mondat olyan magyartalan volt. Tehát, arra gondoltam, hogy ezeket a régi találményokat, milyen jó lenne ezeket a régi gépeket valahogy újjá, újra használhatóvá varázsolni. Ezért találtam ki, hogy megalkotom az Inátor újító-inátort! És egyszerűen működik: meg kell nyomni ezt a piros gombot, meg kell húzni ezt a 2kart, de maximum 1másodpercen belül be kell írni azt a 24 jegyű titkos kódot, amit csak úgy a poén kedvéért megadtam. Végül az egész gépet, el kell forgatni 34,56°-al, és gyorsan átfesteni kékre. Jó, egyszerűbb lehetne, de abban semmi vicces nem lenne. Erről mindig eszembe jut, amikor kicsiként édesanyám a boltba küldött, hogy vásároljak valamit, hogy mit azt persze nem mondta meg, így amit hazavittem vagy jó volt, vagy nem. Többségébe nem!
Kipróbálni még nem tudtam az új találmányom, hiszen valamelyik lépest mindig elrontom. Megyek és próbálkozok tovább!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr441377900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása