Pontosan. Feltaláltam, az új Blog ÍRÓ inátort. Az ok: nagyon fárasztó volt itt görnyedni a gép elött és blogot írni, pláne az újjaim is elfáradtak! ÍGy gondoltam megalkotom, leprogramozom, megmarketingelem, kidizájnolom és arusítani kezdem ezt a szerkezetet. Beleprogramosztam az össze szót, nyelvtant, melléknévi igenevet, ragokat és egy élő magyartanárt. Így a következő pár sort a gép fogja írni:
Üdvözletem! Ez itt a Blog ÍRÓ inátor 1.00-ás verziója. A Magyar nyelv szabályainak megfelelően fogok gépelni. Programozóm, feltalálom a nagyszerű Doofenshmirtz maga ellenőrzött így nem vétek egfy hibásxbj hibáávojkáfb hibáásdvh hiát *géphang: javítás sikeretelen*. Új mondat: Szókincsem több ezer szóbol áll, ennek köszönhetően macska egér zokni hülye fiziokémia hajó papagály gellért dió elefánt *üzemzavar-üzemzavar* *robbanás*
Itt újra Dr. D, Hát ez egyáltalán me úgy jött össze ahogy terveztem! Jöhet a 2.00-ás verzió. Bár sejtettem, hogy ez lesz az iskolában sem ment a programozás, ugyanis nem is votl! De techinkából nagyon jó voltam. Látnátok kellene milyen szép kis köténykéket vartam. Tudjátok mit? Megyek most is varrok egyet, aztán sütök valami süteményt!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr11377901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása