Doofenshmirtz 2009.10.09. 20:56

Náthanátor!

Nos... igen kedves olvasók! *HÁPCIIIIII* Feltáláltam a nátha...*köhög*nátha... szóval látjátok a nevét. Pár napja elkaptam valami nyavalyát, és azóta gyűröm az ágyat. ÉÉÉÉS mivel alapból is sok szabadidőm van, gondoltam, miért csak én szenvedjek, feltáltam ezt a szerkezetet, ami a nátha tüneteit sugározza rá a célpontra. A célpontnak mindössze annyi a dolga, hogy megveszi ezt a kis szerekezetet, felrősíti a csuklójára és bekapcsolja. Mindössze már csak egy jó nevet és egy szlogent kell találnom neki, aminke hallatán a sok marha megveszi! De mi is legyen a neve? Hmm... Talán:"Vegye meg ezt! Ez tutira nem náthanátor!" NaaaAAAAaah?? Tetsziiiikk? Nem? Sejtettem... jártam ugyan fél évig marketing szakra, de kirúgtak... Olyan jó lenne eladni, bosszút álhatnék azokon, akik kiskoromba bántottak, és elhihetitek, hogy nincsenek kevesen! Amikor a kis Heinz beteg volt, a többi gyerek mind kinn focizhatott, amíg én ittam az orvos által előírt jaktejet bivalyszarvreszelékkel, fúúúúúj de pocsék íze volt, igaz a doki is fúrcsa kinézetű volt és akkoriban inkább sámánnnak mint orvosnak hívták őket, de ez lényegtelen! Szóval el tudjátok képzelni milyen rossz volt látni, ahogy a többiek kint fociznak? Nagyon rossz volt! De ígérem még bosszút állok, de nem most! Most megyek, veszek egy forró fürdőt, beveszek pár doboz gyógyszert és ledőlök! De ne feledjétek, Dr. Heinz Doofen*köhöööög* shmirtz visszatér!

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr701439495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása