Doofenshmirtz 2009.10.28. 17:20

InátorIskola

Ahogy mondjátok! Mostanság kezdek kifogyni az ötletekből, mondhatnám alkotói válságban vagyok, ha alkotó lennék. Nos, e probléma orvosolására megalkottam, pontosabban megalapítottam az InátorIskolát. E intézménybe, olyan emberek jelentkezését várom, akiknek vannak ötletei ilyen téren. Azokat is be lehet adni, én megvizsgálom, és ha jó, akkor fizetek értük, nem sokat, de fizetek. És miért iskola? Hát én sem tudom, jól hangzik, neeeEEEm? Remélem sokat fognak jelentkezni, sok pénzt öltem bele, és még több volt a macera vele, papírokat inzétni, épületet keresni, meg ilyenek, szóval elment vele pár délelöttöm, és ezért nem írtam ilyen sokáig. Ígérem amint lesz egy kis szabad időm írni fogok, de most megyek bejegyeztetem az InátorIskolát és fölveszem a szignálját!

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr31478086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása