Áá, Örülök, hogy beugrottatok! Mivel észrevehettétek, egyre ritkábban írok, ezért elnézést kérek! Én is öregszem, elfoglalt vagyok, és hát az ötletek sem jönnek. Ezért alkottam meg az ÖtletInátort! Bizony, egy kis programozás, barkácsbolt, szeméttelepen turkálás, pár órányi szerelés, 2 grillezett sajtos szendvics, 3 üveg szóda, kis délutáni szundi, és már el is készült. Csak utána rájöttem, hogy nem jól raktam össze valamit, és kezdhettem elölről, ámde időközbe kifogyott a sajt, és másodszorra már pizzát kellett rendelnem, ami szintén hosszadalmas folyamat volt. Jaj, a hosszadalmas folyamatok, eszembe juttatja azt amikor randevút kértem az én Charlene-omtól. Csaknem 3 napon át készülődtem mire, minden tökéletesen összejött, és a végén, amikor eljutottam addig, hogy fölhívjam, mi történt? Rájöttem, hogy még nem találták fel a telefont, szóval képzelhetitek szervezhettem át az eeegééészet. Nah de 100 szónak is nézzük csak 3...4+5... sinusz 56....cosinus sinusz, tangens 3,14.... 1 a vége, kipróbáltam a találmányom! Úgy terveztem, hogy beírok pár szót csak úgy, és abból kidob egy ötletet. Beírtam a következő szavakat: hal, papír, blog, tojás, tészta, krumpli, tej (az utóbbi 3 azért, mert véletlen a bevásárló listámat kezdtem beleírni ) majd ezeker után nyomtam egy entert és kidobta, hogy: Hapajáztplij! Hapajáztplij? Milyen szó ez? Hapajáztplij inátor? Nem hangzik rosszul, már csak valami funkciót kéne adni neki. Lehet, hogy építek arra is egy gépet. Nézzük csak, van itthon sajt?

A bejegyzés trackback címe:

https://doofenshmirtz.blog.hu/api/trackback/id/tr761551556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása